21 Mayıs 2012 Pazartesi

                                           KAVAK AĞAÇLARI FACİA OLUŞTURDU !!!

                               Bursa'nın Mustafakemalpaşa ilçesinde, geceleyin yaşanan lodos sebebiyle kavak ağaçlarından kopan dalların, yakından geçen elektrikhatlarının üzerine düşmesi facia oluşturdu.Edinilen bilgiye göre ağaçların yakınlarında oynayan çocuklardan ikisi hayatını kaybederken bir çocuk da yaralandı.

                               Görgü tanığı ifadesinde;" Yağmur yağıyordu ve her taraf ıslaktı.Kopan ağaç dalları elektrik tellerine zarar vermiş, tellerin yere doğru sarkmasına neden olmuştu.Çocuklar kaçan toplarını almak isterken elektrik enerjisine kapılmışlar.Çığlıklarını duyduğumda herşey olup bitmişti" diyerek olayı özetledi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder